värdelös

kunde väl ändå plugga nogorlunda bra idag faktiskt bättre än vad jag har kunnat på länge! fast det jobbiga med skolan är väl att alla glor på mig, typ som att jag är ett missfoster eller nått? ah, men annars är väl det de vanliga känner mig tjock mig mage är bara fet, samma med låren, armarna .. hela kroppen. suttit och ätit lite gurka faktiskt, hoppas bara på att jag inte behöver äta någonting ikväll, dricker väl typ en cola light. jag vill ju bli bättre, men jag vill ju ändå inte gå upp i vikt. jag vill bli bra och leva ett normalare liv, det enda jag tänker på är nummer/mat. fast egentligen så är det ett väldigt fåtal personer som blir helt friska, så helt frisk tror jag ju inte att jag blir men jag kan ju hoppas på lite friskare iallafall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0