this hunger grows inside me

hallå och förlåt för att jag inte varit inne, men jag bara kände att jag inte orkade blogga igår var helt inte på humör just då. men jag ska blogga oftare eller iallafall göra ett försök, men ni fina bloggläsare skulle jättegjärna kunna kommentera och fråga saker, eller säga ifall ni vill att jag ska blogga om något annat? annars mitt intag var idag 1,5 liter cola light som ni kanske också ser på bilden nedan. på orgonen så åt jag typ 1/4 äpple, till lunch drack jag bara vatten sen var det ju colan sen nu har jag inte ätit något för jag orkar inte och vill ju inte heller. känner mig fet idag, men det gör jag ju alltid så? och btw så ifall ni undrar varför det står diet coke på flaskan är för att jag sparade en tom flaska och tog med den hem från när jag var i england i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0