Svar

Såg att två fina människor hade kommenterat. :) Så tänkte svara på deras frågor.

izzi om fears me like a ghost: Hur är det med dig? Tog bort av lite av det hon hade skrivit.. Hur det är med mig, jag vet inte riktigt. Inte så bra antar jag, jag bara gömmer all min spys överallt men pappa letar ju aldrig igenom mitt rum. Han låtsas väl att allt är så mycket bättre än vad det egentligen är.

Carro om not as dark as i thought it was: Hur ställer du dig till BMI och sånt? Har du någon förebild, en kvinna du tkr är vacker? Vad var det hemska som hände?

Alltså jag känner mig lite seg i hjärnan idag så jag fattade inte riktigt vad du menade med första frågan. Men jag vet inte riktigt jag bryr mig inte så mycket om vilket BMI jag har. Jag bryr mig mer om min vikt. Nog för att BMI är ungefär om det men jag bryr mig ändå inte mig om det lika mycket som jag gör om min vikt.

Svar på fråga två. Nej jag har inte någon förebild, och visst tycker jag att endel kvinnor är vackra. Men det är ju inte så att jag kollar på kvinnorna och tänker "åh, nu ska jag inte äta på x antal dagar och så kanske jag ser ut som henne."

Svar på fråga tre. Alltså det är så himla svårt att prata om det här, sitter med en klump i halsen just nu och känner mig äckligare och fetare än någonsin. Det hemska som hände var att min morfar våldtog mig från då jag var runt 5 år tills jag var 11. Sen slutade det eländet. Ibland kan jag fortfarande känna lukten av han, och jag blir så rädd så att jag inte vet vad jag ska göra. Jag har blivit så jävla paranoid av det här så att jag tror att alla personer som jag träffar vill döda mig. Och varför jag inte hade sagt någonting till mina föräldrar var för att, min morfar sa att de skulle döda mig om de visste om det. Jag trodde ju på det, jag var bara ett barn. Men 6 år senare så kunde jag inte hålla all ska,, äckel och frustration inom mig så då sa jag tillslut till mina föräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0