kill the things on the inside..

alltså tråkig blogg haha, men alltså jag orkar verkligen inte så jävla jobbigt vill inte gå upp i vikt. vågen skriker bara FET, ÄCKLIG och VÄRDELÖS. varför var jag tvungen att få den här sjukdomen vill bara byta liv, kropp vara perfekt och vacker. fast jag vet att man aldrig kan vara perfekt men ändå. jag vill inte bli FET. får så jävla mycket ångest vill bara vara liten igen, ett litet barn som inte behövde oroa sig för allt det här bara skutta omkring på gården leka och vara glad. vad fan hände med mig egentligen? VÄRDELÖS FET ÄCKLIG OTILLRÄCKLIG orden skriker i mitt huvud, jag känner att jag måste göra någonting åt det men det är som att jag måste göra illa mig själv på utsidan för att döda det som är inuti mig..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0