i'm hopeless, i'm not perfect

idag har jag varit på bup och vägt mig osv. inget kul att vara där kan jag ju tala om för er. suttit och pratat med ellen, det är så himla konstigt, alltså en del gånnger när jag är där så kan jag först tycka att vad fan gör jag här? och så när hon frågar saker så ljuger jag, men jag tror att hon fattar att jag ljuger för alltid efter ett tag så börjar jag storgrina och säger exakt vad jag tycker/tänker om mig och min vikt! :o haha men efter det så får jag ångest typ och tycker att jag är jävligt dum för att jag har sakt en del saker som jag aldrig sagt till någon annan.

juste förresten så här var det igår att på andra bilden ser ni att jag har massa skålar som det har varit mat i på sidan av mig det var för att jag typ åt och sedan så spydde jag upp det.. ja, jag vet. det är inte bra. men det är en hemskt ovana som jag inte kan sluta med, jag får en sådan oförklarlig härlig känsla efter jag har gjort det. jag känner mig i kontroll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0