i can't laugh to hard, i'm on a diet

får typ panik! statistiken sjönk så mycket när jag inte skrev något! :( ehm.. därför beslutade jag mig för att göra ett till inlägg så har ni, mina vackra bloggläsare något att läsa när ni besöker min blogg igen. men jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva om!? kan inte ni hjälpa mig lite, snälla? typ skriv frågor eller något? men iallafall har typ känt mig som skit, alltså verkligen! hemskt.. jag sover typ aldrig, jag går omkring på skolan som en jävla zombie. för när en äs har gått för långt så kan man få "insomnia" vilket gör att man får super svårt att sova, och när hjärnan är undernärd så har man lättare at få tvångssyndrom typ jag kan ibland vakna mitt i natten och då "måste" jag gå ner och organisera kylskåpet! helt stört! och inte så kul heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0