hospital

ifall de som fortfarande läser min blogg undrar vars jag har varit så har jag varit några dagar på sjukhuset. jag vill inte gå in på närmare detaljer vad jag har gjort där borta.

jag fick en kommentar till ett av mina inlägg och hon/han frågade hur mycket jag vägde. jag vill absolut inte trigga någon så jag funderar på att inte säga. fast ni vet kanske inte ens hur lång/kort jag är så då kanske jag kan säga för ni kan hur som helst inte räkna ut mitt bmi på bara min vikt och utan längd. eller så kan jag säga vad mitt lägsta bmi har varit? hm.. jag vet inte. blev lite svårt att bestämma vad jag ska säga. kan ni kanske säga vad ni inte blir så triggade av? eller mindre triggade av? kanske lite dmt av mig att skriva ett sånt här inlägg om att inte vilja trigga er och sen kanske göra det genom bilden. fast jag skulle själv inte bli så triggad eftersom jag är för äckligt fet på den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0