halloj!

känns lite konstigt men ja.. nu har jag en blogg! :)
så för er som ser detta inlägg så hoppas jag att ni fortsätter att följa min blogg. det kommer nog vara depp för det mesta tror jag och så får ni se hur jag blir bättre, jag ska ju försöka lämna min sjukdom bakom mig. det är en väldigt svår kamp men jag ska försöka att lyckas! hade varit väldigt trevligt ifall ni läsare kommenterade :)

och annars lite om mig är väl att jag bor i en familj då jag har två större bröder och en mindre jag har både mamma och pappa men de är skilda så bor hos pappa med mina brorsor. Jag går samhälls på gymnasiet andra året fast har inte varit i skolan så mycket eftersom jag har varit inlagd på sjukhuset 3 gånger de senaste åren.

här får ni en bild på mig! fast än jag ser enorm och fet ut på den.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0