ever confused a dream with life?

idag var det skola, sen var jag på bup. sen gick jag hem och grät för att jag har gått upp i vikt.. gick och köpte cola light, ska sitta och dricka det nu och rensa datorn. har typ 765768 miljoner bilder på min kropp genom åren. så nu ska jag rensa så att jag har plats med annat. fast jag kommer nog ändå inte ta bort alla bilder.

medans så bjuder jag på någrra bilder från vårterminen förra året när jag hade färgat håret lite knasigt. jag vet att jag ser ut som ett lik för att jag är jätteblek! men jag orkar inte egentligen bry mig om vad andra tycker om mig.

Kommentarer
Postat av: c

Får man fråga vad du väger? :/ STYRKEKRAM.

2011-11-24 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0