EMOT PRO ANA!

bloggar från min telefon därav ingen bild. Vill bara säga att Ana kommer nog att skriva några blogg inlägg förlåt! Ber verkligen om ursäkt :( men ibland kan jag bara inte skilja på oss, det är som att vi är samma person men vi är ju ändå inte det. Jävla Ana som måste spöka så jävla mycket i hjärnan på mig. Less jag blir. Ingen förtjänar någonsin att få anorexia, det är en djävulskt hemsk sjukdom och jag förstår verkligen inte de här med pro ana, för er som inte vet vad det är; det är typ webbsidor där människor lägger upp bilder på modeller eller personer med riktig seriös anorexia! Och de tycker att det är glamouröst och snyggt!? Hur fan tänker de!? De vill typ bara vara skinn och ben. Okej vi som har anorexia är ju ungefär så att vi ÄR bara skinn och ben men vi tänker ju åtminstone inte likadant som de som är för pro ana. Så sjukt, de tävlar typ om att gå ner i vikt och liknande saker. Jag har då ALDRIG varit medlem på en sådan sida och kommer inte heller, det är bara så vidrigt av de att de vill bli sjukt smala.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0