ana has this voice

alltså det här är så jävla tjorvigt! ja jag vl bli frisk men jag vill inte NEJ! jag vill INTE! jag vill ju egentligen må bra och kunna äta typ två vindruvor utan att få ångest, men jag vill ändå inte för att att jag vil bli bra betyder att jag kommer gå upp i vikt och det är det sista jag vill. jag fattar inte ens varför jag vill vara smal, konstigt. men när jag är hungrig hela tiden så känner jag att jag har någon slags kontroll. och jag vill som ändå vara smal men åh, tjorvigt vet inte hur jag ska förklara men jag kan ju säga så här att det här är ju vad jag verkliger vill ha, så om jag måste dö för att jag blir så smal så bryr jag mig inte. åtminstone skulle jag bli smal. ganska hemskt att jag skulle kunna offra mitt liv för att kunna bli smal, men ingen skulle ju ändå bry sig om mig.

feta ben, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0